2 Ağustos 2012 Perşembe

Hiristiyanlara Cevap!

Goruyoruz ki misyonerler son zamanlarda mantar gibi tureyerek hacli ordularina asker aramaktalar. Insanlari para, makam, yurtdisinda egitim gibi maddi cikarlar ile kandiriyorlar ve muslumanlari sozde "baris dinine" cagiriyorlar. Bunlar son zamanlarda internete de dadandilar ve insanlari kandirmaya calisiyorlar. Nedense genelde kendi dinleri hakkinda hemen hemen hic bilgi vermezken sitelerinin ana konusu Islam`a camur atmak. Saniyorlar ki onlar Islam`a camur atinca Muslumanlar hemen hiristiyanligi sececekler. Aksine her yil milyonlarca insan o ortacag dininden cikip cagimizin ilerisinde olan Islam`a sariliyorlar. Propogandalari ise yaramayan papazlar da iyice cildirip para, makam gibi vaatlerle muslumanlari kendi taraflarina cekmeye calisiyorlar.
    Unutulmamasi gereken bir sey var, o da Islam Dunya`da en hizli buyuyen din. Nedeni ise her yil milyonlarca insanin Islam`i secerek mutluluga ermesidir. Islam`i secenlerin cogu da hiristiyanliktan kopup geliyorlar subhanallah. Bu kafir sitelerin adreslerini vermeye niyetim yok, eger verirsem reklamlarini yapmis olurum ve belki kazara 1-2 muslumani kandirip kendi taraflarina (cehennem cukurlarina) cekebilirler.
    Hiristiyanlarin sitelerinde genelde hep ayni laflar gecer ve Islam`a karsi hep ayni iftiralar atilir. Simdi burada bunlari maddeleyerek cevaplayacagiz.
    1-) Diyorlar ki, Hz Muhammed(SAV) sara hastasiymis ve o yuzden belli araliklarla titreyip duruyormus sonra da yere yikiliyormus.
    2-) Diyorlar ki, Hz Muhammed(SAV) Islam`i putperestlerden ve diger dinlerden esinlenerek kendi uydurmus. Dediklerine gore Hz Muhammed (SAV) her sene hacca gelen arap putperestleri gormus ve hacci da onlardan gormus ve ogrenmis. Dediklerine gore putperest araplarin yaptigi hac, muslumanlarin yaptigi hacca benziyormus.
    3-) Diyorlar ki, Hz Muhammed(SAV) Kuran`daki bazi ayetleri Incil ve Tevattan calmis.
    4-) Diyorlar ki Hz Muhammed`in dini cagrisina ailesinden (bile) kimse katilmamis, sadece koleler katilmis.
    5-) Diyorlar ki, Islam`in ilk yillarinda Hz Muhammed(SAV) putperestlerden korkup onlarin putlarina dua etmis. Boylece onlarin sempatisini kazanmaya calismis.
    6-) Diyorlar ki, Kuran`in bazi ayetleri seytan tarafindan yazilmis ve bu ayetlerde putlar ovuluyormus.
    7-) Diyorlar ki, Hz Muhammed Taif`e gittiginde anlattiklarinin sacma (!) oldugunu anlayan Taif halki ona inanmamis ve Hz Muhammed(SAV) Taif`de basarisiz olmus.
    8-) Diyorlar ki, Hz Muhammed Bedir`e putperestlerin mallarini yagmalamaya ve onlari oldurmeye gitmis.
    9-) Diyorlar ki, Hz Muhammed Bedir`de savasi kazaninca Arap yarimadasindaki yagmacilar da ona katilmislar boylece ilerki savaslarda yagmalardan(!) nasiplerini alacaklarini dusunmusler.
    10-) Diyorlar ki, Hz Muhammed en basta Yahudiler`i kandirmak icin Islam`i Yahudilige benzer bir din halinde olusturmus(!) sonra Yahudiler Islam`i benimsemeyince onlara karsi soykirim yapmis.
    11-) Diyorlar ki Hz Muhammed zafer vaadettigi halde Uhudda kaybetmis.
    12-) Diyorlar ki Hz Muhammed 10 yillik hudeybiye antlasmasini bozup Mekke`ye saldirmis.
    13-) Diyorlar ki, Hz Muhammed kendisiyle kisisel kan davasi olan kisileri Mekke`yi fethettikten sonra oldurtmus.
    14-) Diyorlar ki, Hz Muhammed Yahudiler`i yagmalayarak cok zenginlesmis ve bolluk icinde yasamis.
    15-) Diyorlar ki Hz Muhammed`in 20-30 tane esi varmis ve Kuran`da 4 tanesinden fazlasina izin verilmediginden Hz Muhammed gunahkarmis.
    16-) Diyorlar ki, Hz Muhammed olecegini onceden tahmin edememis ve bununla ilgili hicbir aciklama yapmamis, kendisinden sonra devleti kimin yonetecegini bile aciklamamis. Dediklerine gore olümü o kadar ani olmuştu ki, işlerini bir araya toplamaya zamanı olmamıştı.
    Simdi bu sacma sapan zirvalara cevap verme vakti geldi.
    1-) Hz Muhammed(SAV)`e ne zaman vahiy gelse vahyin etkisiyle titrer, bir sure kendinden gecer sonra kendine geldiginde de gelen vahiyi insanlara aciklardi. Eger dedikleri gibi sara hastasiysa o zaman nasil oluyor da her sara nobetinden sonra Dunya`nin en harika sozleriyle ve zamaninin 1500 yil otesindeki bilimsel gerceklerle geliyordu? Kuran sara nobetleriyle mi olusmustu?!?! Bu tamamen asilsiz ve kanitsiz bir iftiradir. Zaten insan mantigi da bunu anlamaya yeter. Yetmeyenlere de Allah`tan akil diliyoruz.
    2-) Kabe ve hac Islam`dan once de vardi. Hatta Hz Ibrahim zamaninda da vardi. Aradan yillar gecti ve Araplar Hz Ibrahim`in dinini terk ederek putperestlige donduler ama yine de bir cok yerde Hz Ibrahim`in dininin izlerini tasiyorlardi. Mesela ayni Hz Ibrahim`in getirdigi gibi haccediyorlardi ve kurban kesiyorlardi. Hz Ibrahim`in getirdigi dinin devami olan Islam`da da bu tur ibadetlerin olmasi normaldir. Bunlar putperestlikten alinti degildir, putperestlikteki bu tur seyler eski peygamberlerden alintidir. Tarih bilgisi olmayanlara duyurulur!
    3-) Incil`i de Allah gonderdi, Tevrat`i da Allah gonderdi, Kuran`i da Allah gonderdi. Incil ve Tevrat bir sure sonra degistirildi. (incil halen degistirilmektedir. Her yil yeni seyler ekleniyor) Incil ve Tevratin buyuk bir kismi zaman icerisinde degistirilmisti ama kucuk bir kismi olsa da orjinalligini koruyordu. Allah Incil`de Hz Musa`nin hikayesini nasil anlatmissa sonra yolladigi Kuran`da da oyle anlatmistir. Buna calinti mi denir? Kuran Incil`den calinti ise incil de Tevrattan calinti degil midir? O zaman incili ve hiristiyanligi da sara hastaligi olan papazlar uydurmustur!
    4-) Hz Muhammed`e ailesinden inananlar da vardi inanmayanlar da vardi. Amcalari Hz Abbas, Hz Hamza, yegeni Hz Ali, esi Hz Hatice ve ailesinden daha bir cok kisi kendisine inanmistir. Ailesinden kendisine kimsenin inanmadigi iddiasi iftiradan baska bir sey degildir.
    5-) Hz Muhammed hayatinin hicbir gunu putlara ibadet etmemistir. Islam`in ilk yillarinda kabede namaz kilmaktaydi ve o sirada kabe putlarla doluydu. Bazi ahmaklar da onun putlara ibadet ettigini dusunuyordu. Onlar anlamiyorsa biz ne yapalim...
    6-) Kuran`da hangi ayette putlar ovulmektedir? Hiristiyanlar kuranin 53. suresindeki 18. ayetten baslayan bolumu gosterirler. Orada Allah putlari asagilamaktadir ama beyni olmayan bazi insanlar orada putlarin ovuldugunu sanmistir ve bunu Islam`a camur atmada kullanmislardir. Sozde Hz Muhammed putperestlerden korkunca bu ayetleri eklemis.(!)
    7-) Hz Muhammed Taif`e gitmisti ve Islam`i yaymak istiyordu. O sirada Islam`in yayilmasini istemeyen Mekke`li musrikler adamlarini yollayip Taif halkini kandirmislardi. Taif halkina Hz Muhammed`in bir deli oldugunu soylemislerdi. Taif halki Hz Muhammedi dinlemedi bile. Yillar sonra ikinci gidisinde Taif`in tamamina yakini musluman olarak kendisinden ozur dileyecekti!
    8-) Hz Muhammed(SAV) ve yanindakiler Medine`ye goc edince Mekke`deki musrikler onlarin Mekke`de biraktigi mallari yagmalamaya, evlerine ve dukkanlarina el koymaya baslamisti. Hz Muhammed ve muslumanlar da kendilerinden yagmalanan mallari geri alabilmek icin Mekke`lilerin kervanlarina saldirip kendi mallarini kurtarabildikleri kadar kurtarmislardi.
    9-) Hz Muhammed`in etrafindaki muslumanlar Dunya`nin gelmis gecmis en hayirli insanlaridir. Onlar Hz Muhammed`in yaninda gerektigi zaman kendilerini siper ederek canlarini vermislerdi, gerektigi zaman da gunlerce ac kalarak izdirap cekmislerdi. Kendilerine uygulanan baskilara da boyun egmiyorlardi. O siralarda Mekke`nin 10 bin kislik askeri gucu vardi ve Hz Muhammed`in emrindeki savasabilecek musluman sayisi 300`u gecmiyordu. Bedir savasina Mekke`liler 1000`e yakin askerle gitmislerdi. Peki sizin niyetiniz yagmalamak ve buyuk ordularin yaninda basari kazanmak olsa 10.000 kisilik ordudan cikip 300 kisilik orduya katilir misiniz? Bu haclilarin zekasi bu kadar calisir iste.
    10-) Islam`daki bir cok unsurun Yahudilige benzemesinin sebebi iki dinin de AYNI KAYNAKTAN yani Allah`tan gelmesidir. Hz Muhammed`in cagrisina Yahudiler katilmadi diyen ahmaklara da bir sorum olacak. O zaman muslumanlar nasil Medine`ye goc ettiler? Medine o sirada Yahudiler`in sehriydi ve Yahudilerin izni olmadan o sehre girmek imkansizdi. Durun ben cevaplayayim. O sirada Medine`deki Yahudilerin hemen hemen yarisi musluman oluyordu ve kendilerine ensar deniyordu. Ilerde de medine`nin tamamina yakini musluman olacakti.
    11-) Hz Muhammed Uhud savasindan once hicbir sekilde zafer vaadetmedi. Isin ilginc tarafi Hz Muhammed once Medine`de kalip savunma savasi yapmak istedi ama o sirada gencler hucum savasi yapmak istiyorlardi. Bu kez yeniden taktik degistiren Allah`in Resulu, Uhud daginin eteklerine okcular diziyordu. Iki durumda da muslumanlar kazanabilirdi. Zaten muslumanlar savasi kazanmak uzereyken okcularin yerlerini terk etmeleri yuzunden savas kaybetildi. Peki okcular yerlerini terk etmemis ve muslumanlar o savasi kazanmis olsaydi bu kez ne camur atacakti hacli zihniyeti Islam`a?!?!? Bir sey daha var. Hz Muhammed Uhud savasindan sonra 70 kadar muslumanla yola cikmis putperestlerin pesine dusmustu. Sonucta geri cekilen putperestler, son atagi yapan da muslumanlar olmustu. Bu nasil savas kaybetmedir anlamadim? Savas sadece pratikte kaybedildi ama bu savastan sonra Islam`in buyume hizi 10 kat artmisti ve muslumanlara bir cok yarar getirmisti.
    12-) Tarih bilgisi olmayan zavalli haclilara yine tarih dersi verme vakti geldi sanirim. O antlasma Mekke`li musriklerin bir musluman kabileye saldirmasiyla bozulmustu. Hz Muhammed buna karsi atakla cevap vererek Mekke`ye yurumustu. Zaten haksiz oldugunu bilen Mekke`liler de hic savasmadan Mekke`yi teslim etmislerdi. O sirada Hz Muhammed(SAV)`in ordusu 10.000 kisiydi ve bu Mekke`li musriklerin sayisina esitti. Yani Mekke`liler isteselerdi karsi koyabilirlerdi ama onlar Mekke`yi Hz Muhammed`e teslim etmekten seref duyuyorlardi.
    13-) Bir ornek verebilir misiniz? Hz Muhammed`in kiminle kisisel kan davasi varmis? Hz Muhammed(SAV) Mekke`yi fethedince ilk isi kan davasini kaldirmak olmustu. Eger kan davasi olanlari oldurseydi, 15-20 yil once kendisine zulum edenleri oldurmez miydi? Halbuki onlarin cogu Mekke`nin fethinden sonra Hz Muhammed`in kendilerine olan insancil davranisindan sonra Islam`i secmisti.
    14-) Hz Muhammed oldugunde gerisinde hicbir servet yoktu. Hayatinin yarisi aclikla gecmisti ve hicbir zaman servet sahibi olmamisti. (Hz Hatice ile evliligi disinda) Hz Muhammed`in emrinde binlerce insan vardi ve isteseydi kendisine en buyuk saraylari yaptirirdi ama o tek katli derme catma bir evde oldu. Hz Muhammed`in serveti var diyenler once aciklasinlar bakalim neymis bu servet?
    15-) Hz Muhammed`in ayni anda 4`ten fazla esi olmamistir. Hayati boyunca da toplam 11 kez evlenmistir. O anda Arabistan sartlarinda bir erkek onlarca kadinla evlenebilirken Islam bu sayiyi 4`e indirmistir.
    16-) Bu da oldukca sacma bir iddia. Hz Muhammed olmeden kisa bir sure once veda haccini yapmisti ve veda hutbesini okumustu. Bundan sonra kendisine devletin basina kimin gecmesini istedigini sormuslardi ve o da bunu muslumanlara biraktigini soylemisti. Hz Muhammed olmeden haftalar onceden camiye Hz Ebu Bekir`i imam tayin etmisti ve o gunler olecegini biliyordu. Olumu kesinlikle ani gelmemistir. Zaten kuran`in son ayetleri de "bugun sizin dininizi tamamladim" denmektedir. Bu ayet indikten sonra birakin Hz Muhammed`i, sahabe bile artik onun gorevinin bittigini ve olumun artik yaklastigini anlamisti. Tabi beyinsizler anlamiyorsa bu onlarin sorunu.

    Bu hacli zihniyeti yillardir Islam`a karsi her turlu yalan ve iftira kampanyalarini surdurdu. Simdi Islam`a iftira atarak kendi dinini yucelttigini sanan bu bolucu misyonerlerin internet sitesini isteyen olursa chechenjihad@hotmail.com adresine e-mail atsin, burada siteyi aciklamiyorum ama e-mailden aciklamaktan cekinmeyecegim.
    Simdi de hacli zihniyetine birkac sorum olacak....
    1-) Dininizin reklamini yaparken nicin Islam`i karaliyorsunuz. Sadece kendi dininizi anlatarak (muslumanlarin yaptigi gibi) taraftar toplayamayacaginizi anladiginiz icin mi?
    2-) Neden Yahudilige tek kelime bile edemiyorsunuz? Yoksa gercekten hiristiyanlik Yahudilerin kontrolunde bir din midir?
    3-) Islam`in dusmani olan her inanci desteklemenizin sebebi nedir? Hz Muhammed`in hayatini anlatan kaynaklarinizda resmen muslumanlara yillarca zulmeden putperestleri bile ovuyorsunuz. Sizin tanri inanciniz bu kadar zayif mi yoksa?
    4-) Bir yerde tek tanriya inaniyoruz diyorsunuz, baska yerde Isa Allah`in oglu diyorsunuz? Karar verin artik. Siz tek tanriya mi yoksa 3 tanriya mi inaniyorsunuz?
    5-) Bir tanriyi tanri yapan 3 ozellik vardir. 1-)Yaraticilik 2-) Olumsuzluk 3-) Sonsuz guc. Hz Isa bunlarin hangisine sahip? Sizce bir tanri oldurulebilir mi?
    6-) Neden tek bir kitabiniz bile yok? Nicin 4 kitabiniz var? Tanri size birbirinden farkli 4 kitap yollayip "istediginizi secin" mi dedi?
    7-) Her yerde Islam`in savas ve vahset dini, Hiristiyanligin ise baris dini oldugunu soyluyorsunuz. Peki yuzyillarca suren Hacli katliamlarini nasi aciklayacaksiniz? Bugun hiristiyanlarin bir grubu petrol icin bir ulkeyi isgal ederken hiristiyanligin lideri Papa bile buna vahset diyor bu mu sizin barisciliginiz? Sizin barisciliginiz coluk cocugun uzerine yuzlerce fuze yagdirmak mi, yoksa anadoluyu isgal edip muslumanlari kilictan gecirmek mi? (defalarca hacli ordulariyla denediniz ama Allah izin vermedi size!)
    8-) Hz Isa`nin babasi olmadigi icin onun Allah`in oglu oldugunu iddia ediyorsunuz. Hz Adem`in de babasi yoktu, o da mi Allah`in oglu? Eger o da Allah`in ogluysa (ki Hz Isa Allah`in ogluysa Hz Adem de en az onun kadar Allah`in oglu) bu durumda dunyadaki tum insanlar Allah`in cocuklari oluyor. Bu durumda Hz Isa`nin bir ozelligi kalmiyor!
    9-) Protestanlar Katoliklere, Katolikler de Protestanlara kafir diyorlar. Bu nasil istir? Hangisi gercek inanc? Daha kendi icinde belli bir inanci olmayan din mi kurtaracak bizi? Hadi diyelim ki hiristiyan olduk, o zaman hangisini sececegiz?
    10-) Islam dinindeki Allah`i acimasiz olmakla sucluyorsunuz ve kendi tanrinizin sevgi dolu oldugunu soyluyorsunuz. Hiristiyanlikta Nuh tufaninin olusumu nasildir o zaman? Sevgi dolu tanriniz sevgi dolu yagmur ile mi oldurdu insanlari? Inandiginiz tanri o kadar sevgi dolu ise o zaman nicin Hz Adem`in binlerce yil isledigi bir kusurdan tum insanligi sorumlu tutuyor? Bu mu sizin sevgi anlayisiniz?
    11-) Hz Isa`ya gonderilen orjinal incil su an nerededir?
    12-) Hz Muhammed`in cagrisina kulak verip musluman olan o zamanin Habesistan Krali ile ilgili ne soyleyeceksiniz? Habesistan krali Necasi o zaman: "Iste yillardir bekledigimiz peygamber geldi" demisti ve Islam`i yanindaki tum papazlarla beraber kabul etmisti. Habeistan krali hiristiyan degil miydi?
    13-) Hadi muslumanlara dusmanliginiz var anladik, ama hacli seferlerinde ortodoks hiristiyanlari niye katlettiniz? Onlara ne kininiz vardi?
    14-) Barnabas incilini nicin imha etmek istiyorsunuz? Yazilan yuzlerce incil cesidi icinde digerlerine gore daha mantikli gozukmesi sizi rahatsiz mi ediyor? Yoksa bazi yalanlarinizin ortaya cikmasi mi sizi panige sevketti.
    15-) Dininiz o kadar guzel bir din ise neden promosyonlara gidiyorsunuz? Neden ailelere hiristiyan olurlarsa para yardimi yapacaginiz vaadinde bulunuyorsunuz? Insanlari rahat birakin, mantiklarina uyuyorsa kabul etsinler dininizi, yoksa rusvet vermeden dininize kimsenin katilmayacagini sonunda anladiniz mi?
    16-) Engizisyonlar da hiristiyanligin hosgoru ve barisina ornek olarak verilebilir mi?
    17-) Incil belli araliklarla surekli yenilenmektedir. Incilin en son yenilenmesi ve icindeki hatalarin duzeltilmesi de 1900`lere rastlar. Peki bu yeni incillerdeki bazi ayetlerin Kuran`dan calinti olmadigi ne malum? (hani diyorsunuz ya Kuran`daki bazi ayetler incilden calintiymis....)
    18-) Alkol tum dinlerde yasaklanmisken sizin saraba kutsal icecek demenizin sebebi Incil`i yazdiginiz zaman sarhos olmaniz mi yoksa arkasinda baska sebepler mi var?
    19-) Incildeki "Matta: 10/34: “Yeryüzüne selamet getirmeye geldim, sanmayin; ben selamet degil, kilic getirmeye geldim...” Ayetini aciklar misiniz?
    20-) Bir ayette Hz Isa`nin uzerinde uzum bulamadigi icin bir agaci lanetlediginden bahsediyor. Bunun ne kadar sevgi dolu bir yaklasim oldugunu aciklar misiniz? Hem tanri olarak gordugunuz Hz Isa nasil oluyor da acikiyor?
    21-) Siz Islam`daki bazi inanclarin eski arap putperest medeniyetinden geldigini iddia etmistiniz. Hatta hac ile ilgili olan iddianizi  yukarida layikiyla cevaplamistik. Bizim de size bir sorumuz olacak. Tarihcilere gore sizdeki tutsu, mum, vaftiz gibi olaylar eski yunan mitolojisinden alinti. Buna ne diyeceksiniz?
    22-) Islam`in o zamanki Ay tanrisi dinine benzedigini soylemistiniz. Incil kabul edildigi donemde romalilarin inandigi gok tanri benzeri dinde de hac vardi ve kutsal gunleri pazardi. Bu cok tanrili din hiristiyanlikla bir suru benzerlik tasiyordu. Bu bir tesaduf mu yoksa hiristiyanlik bu dinden mi alinti? (o donemde roma imparatoru iki dini kaynastirip ortaya bugunku hiristiyanligi cikarmisti boylece roma imparatorlugu icinde yasayan hiristiyanlarla gok tanri dinine inananlar arasinda bir ic savas cikmasini onluyordu)
    23-) Turkiye ve Turk halki kurtulus savasindayken onlari haince arkadan vurup isgalcilere destek veren misyoner kuruluslar hala nasil utanmadan sevgiden bahsetmektedirler?
    24-) Islam`da hiristiyanla ve yahudiyle evlenmeye izin verilirken hiristiyanlikta neden diger dinlerle evlilige izin verilmez. Bu mudur sizin sevgi ve hosgoru anlayisiniz?
    25-) Incilde "bir kadina sag gozun sehvetle bakarsa cikarip at, bu tum vucudunun cehennemde yanmasindan iyidir" diyor. Eger hiristiyanlar incildeki bu sozu uygulasalardi 2 gozlu hiristiyan gorebilir miydik? Arastirmalara gore hiristiyan genclerin %85`i evlenmeden once en az 1 kere cinsel iliskiye giriyorlar. (kaynak: Amerika ve Avrupa) Bir kadina sehvetle bakmanin cezasi gozun cikarilmasi ise zinanin cezasi nedir?
    26-) Ayni incilde bosanmis bir kadinla evlenen zina etmis olur diyor. Islam`a vahsi bir din diyen misyonerler acaba bunu aciklayabilirler mi? Arastirmalara gore hiristiyan ulkelerdeki insanlarin %60`i birden fazla evlilik yapmis. Bu zina ehlinin cezasi nedir? (kaynak avrupa ve amerika)
    27-) Incilde "sag yanaginiza tokat yiyince sol yanaginizi cevirin" demektedir. Peki hiristiyanlarin daha tokatin izi gelmeden Islam dunyasina yumruk, tekme girismelerinin sebebi nedir? Bu durumda tum hacli ordulari incile gore gunahkar ve cehennemlik olmuyor mu?
    28-) Incil`de oruc tutarken basiniza yag surup yuzunuzu yikayin diyor. Bu ne anlama geliyor ve hiristiyanlar orucu nasil tutmaktadir (veya tutmakta midir?)
    29-) Islam eger bos bir inanc ise nasil oluyor da insanlar kendilerine hicbirsey vaadedilmedigi halde Islam`a kosuyor. Hiristiyanlarda oldugu gibi kendilerine ne para, ne avrupa&amerikada yasam vaadediliyor. Dunyalik hicbir sey vaadetmeden nasil her yil milyonlarca insani kendine cekiyor bu din?
    30-) Incil`de "neden kardesinin gozundeki copu gorursun de kendi gozundeki mertegi farketmezsin" diyor. Bu ayni sizinle Islam arasindaki iliski gibi. Islam`a laf atmadan once nicin kendi 4`e bolunmus dininize bakmiyorsunuz?
    31-) Incil`de bir ayet gordum ve aciklamasini merak ettim. Lutfen aciklar misiniz: "Ben ogulla babasinin, kizla annesinin, gelinle kaynanasinin arasina ayrilik sokmaya geldim."
    32-) Incil`e gore Hz Isa "Carmihini yuklenip ardimdan gelmeyen bana layik degildir." diyor. Peki bu durumda kaciniz ona layiksiniz?

    33-) Elimde ingilizce bir incil var ve soyle bir ayet gordum:   Luke;14-26  If any one comes to me and does not hate his own father and mother and wife and children and brothers and sisters,yes,and even his own life,he cannot be my disciple. Bunun Turkce karsiligi aynen soyledir: "Sayet bana gelen biri  babasindan,ve anasindan ve karisindan ve çocuklarindan ve erkek kardeilerinden ve kiz kardeslerinden,  evet,ve   hatta kendi hayatindan nefret etmiyorsa benim ögrencim olamaz." Peki misyonerlerin hazirladigi turkce incillerde nicin bu: "isa dönüp onlara söyle dedi:  «Biri bana gelip de babasini, annesini, karisini, çocuklarini, kardeslerini, hatta kendi canini bile gözden çikarmazsa  benim ögrencim olamaz. " seklinde tercume edilmis? Bu incilleri hazirlayan misyonerler Turkce mi bilmiyorlar, ingilizce mi bilmiyorlar yoksa bazi seyleri saptirmaya mi calisiyorlar?!?!

    34-)  1 Corinthians:14-[34] the women should keep silence in the churches. For they are not permitted to speak, but should be subordinate, as even the law says. Bu da bir baska ayetti. Ingilizcesinde kadinlar itaat altina alinmalidir diyor ama misyonerlerin Turkler icin hazirladigi ozel tercumelerde "bayanlar sessizligini korumalidir" yaziyor. Gerci kadinlar sessizligini korumalidir hukmu ingilizce metinde de geciyor ama kadinlarin itaat alinmasi kismi tercumelerde atlanmis. Bu bir tesadur mudur yoksa unutkanlik midir?

    35-) Numbers:5-[31] The man shall be free from iniquity, but the woman shall bear her iniquity." Bu ayette soylenen sey "Kocası herhangi bir suçtan suçsuz sayılacak, kadınsa suçunun cezasını çekecek."  Incil boyle bir ayet tasirken Islam`daki kadin haklarina nasil dil uzatabiliyorsunuz?
    36-) Job:25-[4] How then can man be righteous before God? How can he who is born of woman be clean? Bunun Turkcesi aynen soyle "kadindan dogan biri nasil temiz olabilir" Burada tanri insanligi asagiliyor ama daha cok kadinlari asagiliyor. Islam`da ise Cennet Analarin Ayagi Altindadir gibi yaklasimlarla kadin yuceltilir. Yukarida yazan ayeti misyonerlik faaliyetleri sirasinda okuyor musunuz?
    37-)  Deuteronomy:23-[2] "No bastard shall enter the assembly of the LORD; even to the tenth generation none of his descendants shall enter the assembly of the LORD. Bu ayetin Turkce tercumesi "hicbir pic tanrinin topluluğuna girmeyecek.Soyundan gelenler de 10. kusaga kadar Rabbin topluluguna giremeyecek" (Ne yapalim sizin iki yuzlu tercumelerinize guvenmedigimiz icin kendi tercumemizi kendimiz yapiyoruz) Burada bastard kelimesi kullanilmis bastard`in sozlukteki karsiligi pic kelimesidir. Burada hacli kardeslerimize birden fazla soru yoneltecegim. A-) Ilahi bir kitapta nasil boyle bir soz gecer. B-) Eger birinin anne-babasi zina etmis ise dogan cocugun ne sucu var. Dogan cocuk niye cehenneme gidiyor? Sizin tanrinizin hosgorusu bu kadar mi? C-) Bu ayeti turkce incillerde nicin dogru tercume etmiyorsunuz?
    38-) Psalm;78-(65) Then the Lord awoke as from sleep, like a strong man shouting because of wine. Bu da bir baska ayet. Turkcesi "saraptan dolayi uykusundan guclu bir adam gibi bagirarak uyanan rab" Simdi buradaki tanri sarhos mu, sarapla ilgisi ne? Tanri ne zaman uyumus da simdi uyaniyor?
    39-)  Job;9-[6] who shakes the earth out of its place,and its pillars tremble; Turkce tercumesi: " Dünyayı yerinden oynatır, Direklerini titretir. " Incil`deki bilim de bu kadar olur zaten. Hiristiyanlara bir soru daha: Siz dunyanin direkler uzerinde durduguna mi inaniyorsunuz, yoksa incil`i inkar mi ediyorsunuz?
    40-) Hadi incil ayetlerine biraz ara verelim. Bir sorum olacak. Yillar once Dunya yuvarlak dedikleri icin hiristiyan mahkemeleri tarafindan seytan ilan edilip yakilan bilimadamlarinin hesabini kim verecek?
    41-) Incil degistirilmemistir diyorsunuz ama Turkce`ye tercume ederken bile degisiklikler yapiyorsunuz. Bunun sebebi avinizi urkutmek istememeniz mi?
    42-) Ayetlere geri donelim.  John;2-[4] And Jesus said to her, "O woman, what have you to do with me? Ayeti goruyorsunuz. Turkcesi: Hz.İsa söyledi ona, Ey kadın benimle ne işin var? Islam`da anneye off bile demeyin diye emrediyor ama Incil`e gore Hz Isa annesine Ey Kadin diye hitap ediyor! Gerci misyonerler buradaki boslugu kapatmislar ve muslumanlari kandirmak icin burayi "İsa, «Anne,benden ne istiyorsun? Benim saatim daha gelmedi» dedi." seklinde tercume etmisler. Peki siz annenize kadin diye mi hitap ediyorsunuz? Bu olay birkac ayette daha tekrarlaniyor.
    43-) Simdi birkac celiskili ayet. Bir ayette: " Akılsıza ahmaklığına göre karşılık verme,
      Yoksa sen de onun düzeyine inersin." diyor bir baska ayette de "Akılsıza ahmaklığına uygun karşılık ver,
      Yoksa kendini bilge sanır." diyor. Simdi hiristiyan kardesler hangisine uyacaklar? Hangisine uyarlarsa uysunlar incile itaat etmemis olacaklarindan gunaha girecekler ne yazik ki.
    44-) Bir ayette "tek suclu Adem degildi, kadinina uyup suc isledi" derken baska bir ayette "tum sorumluluk Adem`e ait" diyor.Iste 2 ayeti arka arkaya yaziyorum:  Romans 5:12 Adam alone was responsible for the "original sin."......Eve alone, and not Adam, was responsible for the "original sin" Simdi Hz Adem tek basina sorumlu mu yoksa sorumlulugu paylasiyor mu?

    45-) Simdi size celiskili 2 ayet gosterecegim. Ilk once ilk ayetleri okuyun. "Sonra Musa, Harun, Nadav, Avihu ve İsrail ileri gelenlerinden yetmiş kişi dağa çıkarak İsrail'in Tanrısı'nı gördüler. Tanrı'nın ayakları altında laciverttaşını andıran bir döşeme vardı. Gök gibi duruydu. Tanrı İsrail soylularına zarar vermedi. Tanrı'yı gördüler, sonra yiyip içtiler. Rab'bi gördüm, Sunağın yanında duruyordu... RAB Musa'yla iki arkadaş gibi yüz yüze konuşurdu. Sonra Musa ordugaha dönerdi. Ama genç yardımcısı Nun oğlu Yeşu çadırdan çıkmazdı." Simdi AYNI incilin bir baska ayeti. "Tanrı'yı hiçbir zaman hiç kimse görmemiştir. O'nu, Baba'nın bağrında bulunan ve Tanrı olan biricik Oğul tanıttı. Ancak, yüzümü görmene izin veremem. Çünkü yüzümü gören yaşayamaz.» Hiç kimse hiçbir zaman Tanrı'yı görmüş değildir. Mübarek ve tek Hükümdar, kralların Kralı, rablerin Rabbi, ölümsüzlüğün tek sahibi, yaklaşılmaz ışıkta yaşayan, hiçbir insanın görmediği ve göremeyeceği Tanrı,..". Iste ayni kitaptan cikan 2 zit gorus. Misyonerlere soruyorum: "Tanri gorulebilir mi, gorulemez mi? Karar verdiyseniz incili bir kez daha degistirin (alistik artik) bu hatayi duzeltin, size uymayani silin."


    46-) Islam`da Allah insanlara sevgiyle yaklasir. Allah, inananlari mukafatlandirirken kendisine karsi cikanlari da cezalandirir. Misyonerler de Allah`in vahsi oldugunu soylerler ve beyin yikarken "bizim tanrimiz sevgi dolu, herkese sevgiyle yaklasir" derler. Derler de...bunlari soylerken incili inkar edip dinden cikarlar o ayri konu. Iste hiristiyanlarin sevgi dolu(!) tanrisi: " Savaş eridir RAB, Adı RAB'dir.Yiğit gibi çıkagelecek RAB, Savaşçı gibi gayrete gelecek. Bağırıp savaş çığlığı atacak,
Düşmanlarına üstünlüğünü gösterecek. Bunun üzerine RAB, «Seni kim öldürürse, ondan yedi kez öç alınacak» dedi. Kimse bulup öldürmesin diye Kayin'in üzerine bir nişan koydu. Çünkü RAB'bin bir öç günü, Siyon'un davasını güdeceği bir karşılık yılı olacak. Çünkü Tanrımız yakıp tüketen bir ateştir. Putların önünde eğilmeyecek, onlara tapmayacaksın. Çünkü ben, Tanrın RAB, kıskanç bir Tanrı'yım. Benden nefret edenin babasının işlediği suçun hesabını çocuklarından, üçüncü, dördüncü kuşaklardan sorarım. RAB böyle birini bağışlamak istemez. RAB'bin öfkesi ve kıskançlığı o kişiye karşı alevlenecek. Bu kitapta yazılı bütün lanetler başına yağacak ve RAB onun adını göğün altından silecektir. Düşmanlarınızı kovalayacaksınız. Kılıç darbeleriyle önünüzde yere serilecekler. Şimdi bütün erkek çocukları ve erkekle yatmış kadınları öldürün.  Yalnız erkekle yatmamış genç kızları kendiniz için sağ bırakın. «Ancak Tanrınız RAB'bin miras olarak size vereceği bu halkların kentlerinde soluk alan hiçbir canlıyı yaşatmayacaksınız.  Tanrınız RAB'bin size buyurduğu gibi, onları -Hitit, Amor, Kenan, Periz, Hiv ve Yevus halklarını- tümüyle yok edeceksiniz. Böylece Yeşu dağlık bölge, Negev, Şefela ve dağ yamaçları dahil, bütün ülkeyi ele geçirip buralardaki kralların tümünü yenilgiye uğrattı. Hiç kimseyi esirgemedi. İsrail'in Tanrısı RAB'bin buyruğu uyarınca kimseyi sağ bırakmadı, hepsini öldürdü. İsrail Tanrısı'nın görkemi bulunduğu yerden, Keruvlar'ın üzerinden ayrılıp tapınağın eşiğine gitti. RAB keten giysili, belinde yazı takımı olan adama seslendi: «Yeruşalim Kenti'nin içinden geç, orada yapılan iğrenç şeylerden ötürü dövünüp ağlayanların alınlarına işaret koy» dedi.  Öbürlerine, «Kent boyunca onu izleyin ve kimseye acımadan, kimseyi esirgemeden öldürün» dediğini duydum.  «Yaşlıyı, genci, genç kızı, kadını, çocukları öldürün. Yalnız alınlarında işaret olanlara dokunmayın. İşe tapınağımdan başlayın.» Onlar da tapınağın önünde duran İsrail ileri gelenlerinden işe başladılar.  Onlara, «Tapınağı kirletin, avlularını cesetlerle doldurun. Haydi başlayın!» dedi. Bunun üzerine onlar gidip kenttekileri öldürmeye başladılar.   Böylece Baal-Peor'a bağlandılar. RAB bu yüzden onlara öfkelendi.   Musa'ya, «Bu halkın bütün önderlerini gündüz benim önümde öldür» dedi, «Öyle ki, İsrail halkına öfkem yatışsın.»   Burnundan duman yükseldi, Ağzından kavurucu ateş Ve korlar fışkırdı.


47-) Bir ayette: Çünkü Tanrı, karışıklık değil, esenlik Tanrısıdır... derken baska bir ayette Bu nedenle kente Babil adı verildi. Çünkü RAB bütün insanların dilini orada karıştırmış ve onları yeryüzünün dört bucağına dağıtmıştı.


48-)
JE 31:34 God does not remember sin when it has been forgiven.

EX 34:6-7,God remembers sin, even when it has been forgiven.

Ilk ayette Tanri affettigi gunahlari hatirlamaz deniyor, ikinci ayette tanri gunahi bagislasa da unutmaz deniyor.


49-)


1TI 6:16 God dwells in unapproachable light.

1KI 8:12, God dwells in thick darkness.

Ilk ayette tanri ulasilamaz isiklarin icinde yasar diyor, ikinci ayette tanri kalin bir karanligin icinde yasar diyor.

50-) Bir ayette O, tüm insanların kurtulmasını ve gerçeğin bilincine erişmesini ister. denirken baska bir ayette İşte bu nedenle Tanrı, yalana kanmaları için onların üzerine yanıltıcı bir güç gönderiyor. deniyor. Ayni tanri hem insanlarin kurtulmasini istiyor hem de onlari yaniltmaya calisiyor.

51-)

PS 145:18 God is near to all who call upon him in truth.

PS 10:1 God cannot be found in time of need. He is "far off."

Ilk ayette tanri kendisine ihtiyaci olan herkese yakindir deniyor ikinci ayette ise tanri ihtiyaciniz oldugu anlarda ulasilmazdir cunku cok uzaktadir deniyor.

52-)

IS 44:24 God created heaven and earth alone.

JN 1:1-3 Jesus took part in creation.

Bu ne komik istir ki incil kendi kendini yalanliyor. Bir de yalanlarini ortaya cikaran muslumanlara kiziyorlar. Ilk ayette Tanri dunyayi tek basina yaratti deniyor ikinci ayette ise yaratis olayinda Isa da gorev aldi deniyor.

53-)

EX 20:13,  MK 10:19, LK 18:20, RO 13:9, JA 2:11 God prohibits killing.

EX 32:27, DT 7:2, ,13:15 20:1-18 God orders killing.

Beni en cok gulduren ayetler bunlar oldu. Ilk ayette (incilde 5 yerde geciyor) Tanri oldurmenizi yasakladi diyor ikinci ayette (incilde 4 kere geciyor) Tanri oldurmenizi emretti diyor. Adamlarin tanrisi ne kararsizmis.

54-)
PR 15:3, JE 16:17, 23:24-25, HE 4:13 God is everywhere. He sees everything. Nothing is hidden from his view.

GE 4:9 God asks Cain where his brother Able is.

GE 18:20-21 God decides to "go down" to see what is going on.

EX 12:13 The Israelites have to mark their houses with blood in order for God to see which houses they occupy and "pass over" them.

Ilk ayette tanri herseyi gorur, gorusunden hicbir sey kacamaz deniyor, ikinci, ucuncu ve dorduncu ayetlerde de komik bir sekilde bu inkar ediliyor. Ikinci ayette Tanri Kabil`e Habil`in nerede oldugunu soruyor. Ucuncu ayette Tanri asagi inip olanlara bakayim diyor. Dorduncu ayette de Tanri dusmaninizin evlerinin onunu kanlarla isaretleyin ki onlari bulup oldureyim diyor.

55-) Bir ayette Hz Nuh`a :Sağ kalabilmeleri için her canlı türünden bir erkek, bir dişi olmak üzere birer çifti gemiye al. deniyor ama baska bir ayette Yeryüzünde soyları tükenmesin diye, yanına temiz sayılan hayvanlardan erkek ve dişi olmak üzere yedişer çift, kirli sayılan hayvanlardan birer çift, kuşlardan yedişer çift al. deniyor.


56-) Incil`de Tanri`nin yine birbiriyle celisen gorusleri var. Simdi grup ayete bakin.

«Doğru olan kimse yok, bir kişi bile yoktur.

Çünkü herkes günah işledi ve Tanrı'nın yüceliğinden yoksun kaldı.

Günahımız yok dersek, kendimizi aldatırız ve içimizde gerçek olmaz


Günah işlemedik dersek, O'nu yalancı durumuna düşürmüş oluruz ve O'nun sözü içimizde olamaz.

Simdi de baska ayetlere bakalim

RAB Nuh'a, «Bütün ailenle birlikte gemiye bin» dedi, «Çünkü bu kuşak içinde yalnız seni doğru buldum.

RAB, «Kulum Eyüp'e bakıp da düşündün mü?» dedi, «Çünkü dünyada onun gibisi yoktur. Kusursuz, doğru bir adamdır. Tanrı'dan korkar, kötülükten kaçınır.»

RAB, «Kulum Eyüp'e bakıp da düşündün mü?» dedi, «Çünkü dünyada onun gibisi yoktur. Kusursuz, doğru bir adamdır. Tanrı'dan korkar, kötülükten kaçınır. Onu boş yere yok etmek için beni kışkırttın, ama o doğruluğunu hâlâ sürdürüyor.»


Luka:1-5 Yahudiye kralı Hirodes zamanında, Abiya bölüğünden Zekeriya adında bir kâhin vardı. Harun'un soyundan olan karısının adı ise Elizabet'ti. Her ikisi de Tanrı'nın gözünde doğru kişilerdi, Rab'bin tüm buyruk ve kurallarına eksiksizce uyarlardı.

1Yuhanna:3-5 Mesih'in, günahları kaldırmak için ortaya çıktığını ve kendisinde günah olmadığını bilirsiniz.

1 Yuhanna:3-6 Mesih'te yaşayan, günah işlemez. Günah işleyen, O'nu ne görmüş, ne de tanımıştır.

1 Yuhanna:3-9 Tanrı'dan doğmuş olan, günah işlemez. Çünkü Tanrı'nın tohumu onda yaşar. Tanrı'dan doğmuş olduğu için günah işleyemez.

Simdi hiristiyanlara soruyorum. Yukarida kimse dogru yolda degil herkes gunah islemisti diyen ayetler var, asagida da bazi sahislardan ve bunlarin gunahsiz oldugundan bahsediyor. Bu durumda ya en bastaki ayetler yanlis, ya da sonra gelen ayetler yanlis. Siz hangi bolumdekilere inaniyorsunuz? Hangisine inanirsaniz inanin yine de incil`in bir kismini inkar etmis olacaksiniz. Bu durumda siz de cehennemlik olmayacak misiniz?
  
    57-)
GE 11:1 There was only one language before the Tower of Babel.

GE 10:5, 20, 31 There were many languages before the Tower of Babel.


Bakin yukarida ne diyor. Ilk ayette Babil Kulesinin insasindan once Dunya`da sadece TEK dil vardi diyor. Asagidaki ayette de Babil Kulesinin insasindan once dunyada bir suru degisik dil vardi diyor. Ikisi de ayni kitabin 2 degisik bolumunden alindi. Tanri`lari bir turlu karar verememis herhalde? Hangisine inanirsaniz inanin, oburunu inkar edeceginizden kafir olacaksiniz. Bu durumda Incil`e gore dunya`da hic kimse cennete giremeyecektir!
    58-) Simdi bir dizi ayetle basbasa birakiyorum sizi....
     Antlaşmamı seninle ve soyunla kuşaklar boyunca, sonsuza dek sürdüreceğim. Senin, senden sonra da soyunun Tanrısı olacağım . «Seninle ve soyunla yaptığım antlaşmanın koşulu şudur: Aranızdaki erkeklerin hepsi sünnet edilecek.  Sünnet olmalısınız. Sünnet aramızdaki antlaşmanın belirtisi olacak.   Evinizde doğmuş ya da soyunuzdan olmayan bir yabancıdan satın alınmış köleler dahil sekiz günlük her erkek çocuk sünnet edilecek. Gelecek kuşaklarınız boyunca sürecek bu.   Evinizde doğan ya da satın aldığınız her çocuk kesinlikle sünnet edilecek. Bedeninizdeki bu belirti sonsuza dek sürecek antlaşmamın simgesi olacak. Sünnet edilmemiş her erkek halkının arasından atılacak, çünkü antlaşmamı bozmuş demektir.»

        Gordugunuz ayetlerin hepsi sunnet olmayi siddetle emrediyor. Incil`de bir ayet daha var ki bu ayetleri inkar ediyor. Bu durumda hiristiyanlarin Tanri`si da kafir olmuyor mu?
        Galatyalılar:6-15 Sünnetli olup olmamanın önemi yoktur, önemli olan yeni yaratılıştır.


        Simdi bir hiristiyan "Sunnet olmanin onemi yoktur" derse yukaridaki ayetler onu yalanlar ve o hiristiyan dinden cikar. Bir hiristiyan "sunnet olmak zorunlu" derse de onu da hemen asagidaki ayet yalanlar ve kafir yapar. Peki bu adamlar neye inanacak?
        59-)
  
JA 1:13 God tests (tempts) no one.

GE 22:1-12, DT 8:2 God tempts (tests) Abraham and Moses.
JG 2:22 God himself says that he does test (tempt).

Yukaridaki ayette Tanri kimseyi ayartip kandirarak test etmez diyor. Asagidaki ayetlerin ilkinde Tanri Ibrahim`i, Musa`yi ayartarak test etti diyor. Ikinci ayette de "Tanri kendisi insanlari ayartip test ettigini soyluyor" diyor. Sozlukte Tempt kelimesinin karsiligi "ayartmak, seytana uydurmak" demektir ve incile gore tanri bunu insanlari test etmek icin yapmaktadir ama en bastaki ayette tanri bunu yapmiyor diyor. Simdi tanri test ediyor mu etmiyor mu?

    60-) Incil`de ayetler hemen hemen her konuda birbiriyle cakisir durumdadir.  Iste bir ornerk daha.  Incilde 6 yerde
"calmayacaksin" diye ayet vardir. Ayrica 3 yerde «Komşunun evine, karısına, erkek ve kadın kölesine, öküzüne, eşeğine, hiçbir şeyine göz dikmeyeceksin.» ayeti gecer. Bu ayet de 2 kere gecer: «`Komşuna haksızlık etmeyecek, onu soymayacaksın. İşçinin alacağını sabaha bırakmayacaksın. Simdi Incil`i biraz daha karistiralim ve yeni ayetlere bakalim. Iste bir ornek: «Halkımın Mısırlılar'ın gözünde lütuf bulmasını sağlayacağım. Gittiğinizde eli boş gitmeyeceksiniz. Her kadın Mısırlı komşusundan ya da konuğundan altın ve gümüş takılar, giysiler isteyecek. Oğullarınızı, kızlarınızı bunlarla süsleyeceksiniz. Mısırlılar'ı soyacaksınız.»
    Incildeki cakismalari bir kenara birakalim, bu ayetlerde Tanri hiristiyanlardan Misir`lilari soymalarini istemektedir!
    61-)  Evet Incil`deki celiskiler saymakla bitmez. Bir tane daha ornek veriyorum. Asagidaki ayetler incilden alinti.
«Ne babalar çocuklarının günahından ötürü öldürülecek, ne de çocuklar babalarının. Herkes kendi günahı için öldürülecek. Ölecek olan günah işleyen kişidir. Oğul babasının suçundan sorumlu tutulamaz, baba da oğlunun suçundan sorumlu tutulamaz. Doğru kişi doğruluğunun, kötü kişi kötülüğünün karşılığını alacaktır. Ne kadar ilginctir ki asagidaki ayetler de ayni Incil`den alinti:
            Putların önünde eğilmeyecek, onlara tapmayacaksın. Çünkü ben, Tanrın RAB, kıskanç bir Tanrı'yım. Benden nefret edenin babasının işlediği suçun hesabını çocuklarından, üçüncü, dördüncü kuşaklardan sorarım. Binlercesine sevgi gösterir, suçlarını, isyanlarını, günahlarını bağışlarım. Hiçbir suçu cezasız bırakmam. Babaların işlediği suçun hesabını oğullarından, torunlarından, üçüncü, dördüncü kuşaklardan sorarım.» `RAB tez öfkelenmez, sevgisi engindir, suçu ve isyanı bağışlar. Ancak suçluyu cezasız bırakmaz; babaların işlediği suçun hesabını üçüncü, dördüncü kuşak çocuklarından sorar.'
    62-)  Bir de asagidaki ayetlere bakin.
        «Annene babana saygı göster. Öyle ki, Tanrın RAB'bin sana vereceği ülkede ömrün uzun olsun.
             Simdi de bu ayete bakin:
        Yeryüzünde kimseye `Baba' demeyin. Çünkü bir tek Babanız var, O da göksel Baba'dır.
    63-) Simdi Incil`den ayetler serisi koyacagim asagiya. Dikkatlice okuyun. Ilk grup ile ikinci grup arasindaki celiskiyi kucuk bir cocuk bile farkedecektir.
            «`Göze göz, dişe diş' denildiğini duydunuz.Ama ben size diyorum ki, kötüye karşı direnmeyin. Sağ yanağınıza bir tokat atana öbür yanağınızı da çevirin. «`Komşunu sev, düşmanından nefret et' denildiğini duydunuz.  Ama ben size diyorum ki, düşmanlarınızı sevin, size zulmedenler için dua edin.
            Ne guzel ayetler degil mi? Simdi de asagidaki ayetlere bakin. Ayni kitabin baska bolumunden alinti:

           cana karşılık can, göze karşılık göz, dişe karşılık diş, ele karşılık el, ayağa karşılık ayak,yaniga karşılık yanık, yaraya karşılık yara, bereye karşılık bere ödenecektir.
             Yukaridaki ayet de incildeki 3 degisik yerde gecmektedir.


    64-) Iste incil`in bir yerinden alinti baska bir ayet: Hayvan yağı ve kan yemeyeceksiniz. Yaşadığınız her yerde kuşaklar boyunca bu kural hep geçerli olacak.'» Bu ayeti inkar eden yine baska bir ayet oluyor: «İnsanı kirleten, ağzına giren değildir. Ağzından çıkandır insanı kirleten.» Mesih'le birlikte ölüp dünyanın temel ilkelerinden kurtulduğunuza göre, dünyada yaşayanlar gibi niçin, «Şunu tutma», «Bunu tatma», «Şuna dokunma» gibi kurallara uyuyorsunuz?Bu kuralların hepsi, kullanıldıkça yok olacak nesnelerle ilgilidir; insanların buyruklarına ve öğretilerine dayanırlar. Kuşkusuz bu kuralların uydurma dindarlık, sahte alçakgönüllülük ve bedene eziyet açısından bilgece bir görünüşü vardır; ama doğal benliğin düşkünlüğünü önlemekte hiçbir yararları yoktur.


    65-) Incilde bazi ayetler kizginligi ve ofkeyi yasaklar. Ornegin: Ama ben size diyorum ki, kardeşine karşı öfkelenen her kişi yargılanmayı hak edecek. Kim kardeşine aşağılayıcı bir söz söylerse, Yüksek Kurul'un yargısını hak edecek. Kim kardeşine ahmak derse, cehennem ateşini hak edecek. Ne kadar guzel degil mi? Simdi de baska ayetlere bakalim. Sinirlenmeyi ve ofkelenmeyi yasaklayan tanri(!) kendisi nasil ofkeleniyor.... Çünkü aranızda olan Tanrınız RAB kıskanç bir Tanrı'dır. Öfkelenirse sizi yeryüzünden yok eder. Bir baska ayet: Horev Dağı'nda RAB'bi öyle kızdırdınız ki, sizi yok edecek kadar öfkelendi. Bir baska ayet daha: RAB böyle birini bağışlamak istemez. RAB'bin öfkesi ve kıskançlığı o kişiye karşı alevlenecek. Bu kitapta yazılı bütün lanetler başına yağacak ve RAB onun adını göğün altından silecektir. Ve son bir tane daha: Tanrı olmayan ilahlarla beni kıskandırdılar; değersiz putlarıyla beni öfkelendirdiler. Ne kadar sevgi dolu bir tanriymis bu hiristiyanlarin tanrisi.....
    66-) Tanri incilde insanlara once: Ama ben size diyorum ki, kötüye karşı direnmeyin. Sağ yanağınıza bir tokat atana öbür yanağınızı da çevirin. diye seslenirken kendisi neden buna uymaz? Baska bir ayette: Kendisinden nefret edenlere ise üzerlerine yıkım göndererek karşılık verir. RAB kendisinden nefret edene karşılık vermekte gecikmeyecek.
    67-) Incil`de peygamberlere de mesaj verilmektedir. Soyle ki: Ancak, kendisine buyurmadığım bir sözü benim adıma söylemeye kalkışan ya da başka ilahlar adına konuşan peygamber öldürülecektir.' «`Bir sözün RAB'den olup olmadığını nasıl bilebiliriz?' diye düşünebilirsiniz.  Eğer bir peygamber RAB'bin adına konuşur, ama konuştuğu söz yerine gelmez ya da gerçekleşmezse, o söz RAB'den değildir. Peygamber saygısızca konuşmuştur. Ondan korkmayın.»  Yani peygamberlerin bazilarini yalancilikla sucluyor. Baska bir ayette ise olaya aciklik (!) getiriliyor. Ayet soyle: " «`Bir peygamber ayartılır da bir söz söylerse, onu ayartan benim. Elimi ona karşı uzatacağım, onu halkım İsrail'in arasından çıkarıp yok edeceğim.Suçlarının cezasını çekecekler. Peygamber de ona danışan da aynı şekilde cezalandırılacak."  Yani tanri simdi de peygamberi ayartan benim diyor ama yine de peygamber`in oldurulmesi gerektigini soyluyor. Peki tanri bir peygamberi nicin yaniltiyor? Insanlikla oyun mu oynuyor? Bu maddenin basindaki ayetlerde peygamberi yalanci diyen tanri sonraki ayette sucu uzerine mi aliyor? Bu celiski degilse nedir?
    68-) Iki tane ingilizce ayet yazacagim.
      DT 24:1-5 A man can divorce his wife simply because she displeases him and both he and his wife can remarry.
      MK 10:2-12 Divorce is wrong, and to remarry is to commit adultery.
      Ikinci ayetin bahsi zaten yukarida gecmisti ama simdi yeniden bu ayeti gundeme getiriyoruz. Ilk ayette "eger bir adam esi tarafindan memnun edilemezse adam esini bosayabilir ve ikisi de sonra yeniden evlenebilir" deniyor. Ikinci ayette ise "bosanmak yasaktir, bosandiktan sonra yeniden evlenen zina etmis olur" deniyor. Hiristiyanlar hangi ayeti ornek aliyorlar?
    69-)
    JN 3:13 Only the Son of Man (Jesus) has ever ascended to heaven.      
    2KI 2:11 Elijah went up to heaven.
    2CO 12:2-4 An unnamed man, known to Paul, went up to heaven and came back.
    HE 11:5 Enoch was translated to heaven.
    Ilk ayette Isa`dan baska hic kimse goge yukselmemistir deniyor. Sonraki ayetlerde sirasiyla "Ilyas, Paul ve Henok" isimlerini tasiyan 3 kisinin goge yukseldigini anlatiyor. Isa`dan baska kimse goge yukselmemistir ayetine inananlar diger 3 ayeti inkar ediyorlar, onlara inanlar da ilk ayeti inkar ediyorlar. Yani incil`e inansaniz da inanmasaniz da hiristiyanlikta kafir oluyorsunuz.
    70-)
            PS 30:5, JE 3:12, MI 7:18 God's anger does not last forever.  
            JE 17:4, MT 25:46 It does last forever. (He has provided for eternal punishment.)          

            Incildeki 3 yerde "Tanri`nin ofkesi kisa surelidir, gecer" deniyor ama 2 ayette de Tanri`nin "ofkesi de azabi da sonsuzdur. " deniyor.

    71-) Birbiriyle celisen ayetlere devam. Bu listeye yuzlerce ayet eklenebilir (belki de incilin tamami eklenebilir) Iste yeni bir ornek:
        " «Öyleyse, `Ne yiyeceğiz?' `Ne içeceğiz?' ya da `Ne giyeceğiz?' diyerek kaygılanmayın. Uluslar hep bu şeylerin peşinden giderler. Oysa göksel Babanız tüm bunları gereksindiğinizi bilir. Siz önce O'nun egemenliğinin ve O'ndaki doğruluğun ardından gidin, o zaman size tüm bunlar da verilecektir.  O halde yarın için kaygılanmayın. Yarının kaygısı yarının olsun. Her günün derdi kendine yeter.
         Simdi de bununla celisen ayetler:
         "İhtiyatlı kişinin bilgeliği, ne yapacağını bilmektir, Akılsızların ahmaklığıysa aldanmaktır. Kişi kendi yakınlarına, özellikle ev halkına bakmazsa, imanı inkâr etmiş, imansızdan beter olmuş olur.
        Ayni ayetlerin ingilizcesinde de ilki icin "yarinin endisesini yasamayin, Tanri sizin icin herseyi halleder" deniyor ve bir sonraki ayet icin "akilli insan ne yapacagini bilen planlayan kisidir" deniyor.
72-) Hiristiyanlarin inandigi tanri nasil bir tanridir ki daha dunyadan haberi yok. Iste size 2 ayet. Hz Yusuf`un babasinin kim olduguna karar verememis incil....
        a-)Yakup, Meryem'in kocası Yusuf'un babasıydı.Meryem'den de Mesih denilen İsa doğdu.
        b-)İsa görevine başladığı zaman otuz yaşlarındaydı. Yusuf'un oğlu olarak biliniyordu.
Yusuf da Eli oğlu,
        Peki Hz Yusuf`un babasi Hz Yakup mu yoksa Heli mi?
73-) Bir ayette Hz Davud ile Hz Isa`nin arasindaki zaman farkinin 28 kusak oldugu soyleniyor.  Davut'tan Babil sürgününe kadar on dört kuşak ve Babil sürgününden Mesih'e kadar da on dört kuşak geçti.   Luka 3:23-38. ayetler arasinda da Hz Davud ile Hz Isa arasindaki kusaklar sayiliyor ve toplam 43 kusak sayiliyor. Tanri sayi saymayi mi bilmiyor yoksa Incil ilahi kitap degil mi?!?! Insan bari mantikli bir sekilde degistirir kitabi....

74-) Matta 5:22`de "Anger by itself is a sin." deniyor. Bunun turkce tercumesi "ofke tek basina da gunahtir"  Efesler 4:26`da da Öfkelenin, ama günah işlemeyin. Öfkenizin üzerine güneş batmasın. Yani ofke tek basina bir gunah olarak sayilmiyor.    

75-)  Simdi de yeni ayetlere bakalim. Bir ornek: «Dileyin, size verilecek; arayın, bulacaksınız; kapıyı çalın, size açılacaktır. Çünkü her dileyen alır, arayan bulur, kapıyı çalana kapı açılır. «Ben size şunu söyleyeyim: dileyin, size verilecek; arayın, bulacaksınız; kapıyı çalın, size açılacaktır. Çünkü her dileyen alır, arayan bulur, kapıyı çalana kapı açılır.  Simdi de bu ayetleri yalanlayan ayetlere bakalim: "Biri O'na, «Rab» dedi, «kurtulanların sayısı az mı olacak?»İsa oradakilere şöyle dedi: «Dar kapıdan girmeye gayret edin. Size şunu söyleyeyim, çok kişi içeri girmek isteyecek, ama giremeyecek.
76-)

JN 3:16, RO 3:20-26, EP 2:8-9, GA 2:16 We are justified by faith, not by works.

MT 7:21, RO 2:6, 13, JA 2:24 We are justified by works, not by faith.

Ilk ayet incilde 4 yerde geciyor ve ikinci ayet de 3 yerde geciyor. Ilkinde "biz imanimizla yargilaniriz yaptiklarimizla degil" diyor. Yani o ayete gore ne kadar gunah islersen isle, imanin oldugu surece cennete girersin. Ikinci ayette ise "biz yaptiklarimizla yargilaniriz, imanimizla degil" diyor. Yani iman yetmiyor, iyi seyler de yapmak gerekiyor. Iki ayet birbirinin tamamen zitti.

77-) Elcilerin Isleri 2-22: O zaman Rab'be yakaran herkes kurtulacaktır.'
        Matta 7-21: «Beni, `Rab! Rab!' diye çağıran herkes Göklerin Egemenliğine girecek değildir.

78-)  Matta 16-18 Ben de sana şunu söyleyeyim, sen Petrus'sun ve ben topluluğumu bu kayanın üzerine kuracağım. Ölüler diyarının kapıları ona karşı direnemeyecek. Göklerin Egemenliğinin anahtarlarını sana vereceğim. Yeryüzünde bağlayacağın her şey göklerde de bağlanmış olacak; yeryüzünde çözeceğin her şey göklerde de çözülmüş olacak.»
         Ama İsa dönüp Petrus'a şöyle dedi: «Çekil önümden, Şeytan! Sen yolumda engelsin. Senin düşüncelerin Tanrı'nın değil, insanın düşünceleridir.»  
         Simdi Petrus seytan mi yoksa goklerin egemenliginin anahtalarinin sahibi mi?  

79-)  Hiristiyanliga gore Yahuda Hz Isa`yi ispiyonlamistir ve bundan sonra Hz Isa carmiha gerilmistir. Bundan sonra gelisen olaylar incilde 2 sekilde anlatilir.
        A-) İsa'yı ele veren Yahuda, O'nun mahkûm edildiğini görünce yaptığına pişman oldu. Otuz gümüşü başkâhinlere ve ihtiyarlara geri götürdü. «Ben suçsuz birini ele vermekle günah işledim» dedi.
Onlar ise, «Bundan bize ne? Onu sen düşün» dediler. Yahuda paraları tapınağın içine fırlatarak oradan ayrıldı, gidip kendini astı. Paraları toplayan başkâhinler, «Kan bedeli olan bu paraları tapınağın hazinesine koymak doğru olmaz» dediler.  Kendi aralarında anlaşarak bu parayla yabancılar için mezarlık yapmak üzere Çömlekçi Tarlasını satın aldılar. Matta 27:3-7

        B-) O günlerde Petrus, yaklaşık yüz yirmi kardeşten oluşan bir topluluğun ortasında ayağa kalkıp şöyle konuştu: «Kardeşler, Kutsal Ruh'un, İsa'yı tutuklayanlara kılavuzluk eden Yahuda ile ilgili olarak Davut'un ağzıyla önceden bildirdiği Kutsal Yazı'nın yerine gelmesi gerekiyordu. Yahuda bizden biri sayılmış ve bu hizmette yerini almıştı.»Bu adam, yaptığı kötülüğün karşılığında aldığı ücretle bir tarla satın aldı. Sonra baş aşağı düştü, bedeni yarıldı ve bütün bağırsakları dışarı döküldü.  Kudüs'te yaşayan herkes olayı duydu. Tarlaya kendi dillerinde `Kan tarlası' anlamına gelen `Hakeldema' adını verdiler. Elcilerin Isleri 1:16-19
        Simdi hikayet Incil`de iki sekilde anlatiliyor. Ilkine gore tarlayi satin alan kahinler ama ikinciye gore tarlayi Yahuda bizzat kendi satin almis. Peki bunlarin hangisi dogru? Iclerinden ikisi de dogru olamayacagina gore biri yanlis. Bu durumda incildeki ayetlerin bir kisminin yanlis oldugu bir kez daha kanitlanmis oluyor.
80-) Hz Isa oldukten(!) sonra kadinlar onun mezarini ziyarete gidiyorlar. Olaylar soyle gelisiyor:
        Kadınlar, hem korku hem büyük sevinç içinde, çabucak mezardan uzaklaşıp koşa koşa İsa'nın öğrencilerine haber vermeye gittiler. Mezardan dönen kadınlar bütün bunları Onbirlere ve diğerlerinin hepsine bildirdiler.
        Baska ayetlerde ayni olay soyle geciyor:
        Kadınlar mezardan çıkıp kaçtılar. Onları bir titreme, bir şaşkınlık almıştı. Korkularından kimseye bir şey söylemediler.

81-) Hiristiyanlik koleligi onaylar!
        Ayrıca aranızda yaşayan yabancıların çocuklarını, ister ülkenizde doğmuş olsun ister olmasın, satın alıp onlara sahip olabilirsiniz. Lev 25-45

82-) Rab pisman olur mu yoksa olmaz mi?


mal:3-6 «Ben RAB'bim, değişmem. Siz bunun için yok olmadınız, ey Yakup soyu!

say:23-19 Tanrı insan değil ki, Yalan söylesin;  İnsan soyundan değil ki, Düşüncesini değiştirsin.  O söyler de yapmaz mı?  Söz verir de yerine getirmez mi?
**********************************************

cik:32-14 Böylece RAB halkına yapacağını söylediği kötülükten vazgeçti.
yar:6-6 İnsanı yarattığına pişman oldu. Yüreği sızladı
yar:6-7 «Yarattığım insanları, hayvanları, sürüngenleri, kuşları yeryüzünden silip atacağım» dedi, «Çünkü onları yarattığıma pişman oldum.»

Hiç yorum yok:

Siz, siz olun Yehova Şahitlerini evinizden, ailenizden ve hatta tanıdıklarınızdan ırak tutun.

Türk insanı üzerine bilinen ya da bilinmeyen birçok oyunlar oynanıyor.  Dünyanın neresinde olursa olsun Müslüman  Türk insani yoğun bir kı...